Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Loaded Dervish behöver råd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R00bert" data-source="post: 877159" data-attributes="member: 41325"><p>Att säga att det inte är någon skillnad på flex är ju en direkt lögn. Dervishens flex är mycket mer trampolinaktigt eller vad man då vill kalla det, medans flexet på en Tan Tien är mer stumt. Den flexar men gungar inte så mycket med andra ord. Har själv en Tan Tien sen i fjol, och även en ny Bhangra som även den har ett relativt \"stumt\" flex, även om den så klart flexar en del då man trycker till eller landar på den.</p><p></p><p>Som med allt annat i världen så är det hela en fråga om tycke och smak. Jag själv föredrar det lite stummare flexet i en Tan Tien/Bhangra el. liknande, samt att jag saknar konkaven, medans Nisse kanske föredrar Dervishen av just de anledningarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R00bert, post: 877159, member: 41325"] Att säga att det inte är någon skillnad på flex är ju en direkt lögn. Dervishens flex är mycket mer trampolinaktigt eller vad man då vill kalla det, medans flexet på en Tan Tien är mer stumt. Den flexar men gungar inte så mycket med andra ord. Har själv en Tan Tien sen i fjol, och även en ny Bhangra som även den har ett relativt \"stumt\" flex, även om den så klart flexar en del då man trycker till eller landar på den. Som med allt annat i världen så är det hela en fråga om tycke och smak. Jag själv föredrar det lite stummare flexet i en Tan Tien/Bhangra el. liknande, samt att jag saknar konkaven, medans Nisse kanske föredrar Dervishen av just de anledningarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Loaded Dervish behöver råd
Tillbaka
Topp