Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Loaded Dervish eller Arbor Assault?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jibbtor" data-source="post: 883334" data-attributes="member: 66159"><p>Har kört min Dervish flex 1 i 4 dagar nu ungefär. Hur nöjd som helst med den! Kör med paris truckar och durian 83a hjul. De greppar när man vill, men slidar lätt när man vill det också! Manuals och dancemoves funkar ju också att göra på den, men ska man trixa mest hela tiden är nog en tan tien bättre tror jag. </p><p></p><p>Men som sagt, det är en riktigt fin bräda vilken fall. Och jusste, jag tog flex ett för att känna att man kan lita på den även i högre farter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jibbtor, post: 883334, member: 66159"] Har kört min Dervish flex 1 i 4 dagar nu ungefär. Hur nöjd som helst med den! Kör med paris truckar och durian 83a hjul. De greppar när man vill, men slidar lätt när man vill det också! Manuals och dancemoves funkar ju också att göra på den, men ska man trixa mest hela tiden är nog en tan tien bättre tror jag. Men som sagt, det är en riktigt fin bräda vilken fall. Och jusste, jag tog flex ett för att känna att man kan lita på den även i högre farter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Loaded Dervish eller Arbor Assault?
Tillbaka
Topp