Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Loaded dervish setup
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dreamer93" data-source="post: 796481" data-attributes="member: 115024"><p>Tjenare, har införskaffat en Loaded dervish i början av sommaren.</p><p></p><p>men har varit och åkt ganska mycket och känner om man kollar på alla kompisar som har "sämre brädor" så svänger dem mycket goare och snabbare, har truckarna på de lösaste men i låg fart så går det knappt att svänga, det är bara brädan som flexsvänger och truckarna är nästan helt rakt. kör med setupen </p><p></p><p>bräda :Laded dervish flex 2</p><p><a href="http://socalskateshop.com/images/products/thumb_9759_loadeddervishdeck2009TN.jpg" target="_blank">http://socalskateshop.com/images/products/thumb_9759_loadeddervishdeck2009TN.jpg</a></p><p></p><p>hjul : earthwing floaters 77 mm.</p><p><a href="http://socalskateshop.com/images/products/thumb_16065_EarthWingFloatersRed77mmTN.jpg" target="_blank">http://socalskateshop.com/images/products/thumb_16065_EarthWingFloatersRed77mmTN.jpg</a></p><p></p><p>truckar : gullwing charger</p><p><a href="http://longboardskater.com/mm5/graphics/00000001/gullwingcharger.jpg" target="_blank">http://longboardskater.com/mm5/graphics/00000001/gullwingcharger.jpg</a></p><p></p><p>kullager : bones reds 13</p><p> <a href="http://www.lowpriceskates.com/ProductImages/bearings/Bones_Reds.jpg" target="_blank">http://www.lowpriceskates.com/ProductImages/bearings/Bones_Reds.jpg</a></p><p></p><p>edit :D den är skit gooo när man kommer upp i fart.</p><p></p><p>någon som är erfaren och vet vad felet är :D</p><p></p><p>tack på förhand <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dreamer93, post: 796481, member: 115024"] Tjenare, har införskaffat en Loaded dervish i början av sommaren. men har varit och åkt ganska mycket och känner om man kollar på alla kompisar som har "sämre brädor" så svänger dem mycket goare och snabbare, har truckarna på de lösaste men i låg fart så går det knappt att svänga, det är bara brädan som flexsvänger och truckarna är nästan helt rakt. kör med setupen bräda :Laded dervish flex 2 [URL]http://socalskateshop.com/images/products/thumb_9759_loadeddervishdeck2009TN.jpg[/URL] hjul : earthwing floaters 77 mm. [URL]http://socalskateshop.com/images/products/thumb_16065_EarthWingFloatersRed77mmTN.jpg[/URL] truckar : gullwing charger [URL]http://longboardskater.com/mm5/graphics/00000001/gullwingcharger.jpg[/URL] kullager : bones reds 13 [URL]http://www.lowpriceskates.com/ProductImages/bearings/Bones_Reds.jpg[/URL] edit :D den är skit gooo när man kommer upp i fart. någon som är erfaren och vet vad felet är :D tack på förhand ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Loaded dervish setup
Tillbaka
Topp