Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Loaded dervish setup
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snow_flake" data-source="post: 796491" data-attributes="member: 89388"><p>Jag vet inte riktigt vad du menar med låg fart men med min tycker jag att det blir skönt att svänga(pumpa,carva) vid ca 15-20 km/h man få i alla fall inte några sköna svängar i "gå-fart". sen kan det vara så att deras brädor är kortare vilket gör att svängradien blir mindre. alltså får man snävare svängar. Dom kanske har 150mm truckar vilka kan vara lättare att svänga med i låg fart jämfört med dina 180mm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snow_flake, post: 796491, member: 89388"] Jag vet inte riktigt vad du menar med låg fart men med min tycker jag att det blir skönt att svänga(pumpa,carva) vid ca 15-20 km/h man få i alla fall inte några sköna svängar i "gå-fart". sen kan det vara så att deras brädor är kortare vilket gör att svängradien blir mindre. alltså får man snävare svängar. Dom kanske har 150mm truckar vilka kan vara lättare att svänga med i låg fart jämfört med dina 180mm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Loaded dervish setup
Tillbaka
Topp