Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Loaded dervish, vilka truckar och hjul? Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krylonis" data-source="post: 943772"><p>eftersom alla verkar hänga på loadeds channel på youtube så verkar väl mina argument meningslösa mot så fruktansvärt trollbindande filmer. Synd att det inte verkar finnas någon annan över 16 som åkt i över 10 år.</p><p></p><p>Köp en vanguard istället. I min bok roligare bräda men inte långt ifrån en dervish ändå. truckar skulle jag säga att både randalls å paris är bra val annars finns caliber som är va ska man säga "superbilliga precisionstruckar" Eftersom du är tjej så gissar jag på att du väger lite mindre än killarna å skulle då inte rekommendera hjul med kanske lite smalare kontaktyta (generellt lättare att slidea på) cult classics är ett mkt bra val och för en snäppet billigare peng än orangatangs lyxfäller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krylonis, post: 943772"] eftersom alla verkar hänga på loadeds channel på youtube så verkar väl mina argument meningslösa mot så fruktansvärt trollbindande filmer. Synd att det inte verkar finnas någon annan över 16 som åkt i över 10 år. Köp en vanguard istället. I min bok roligare bräda men inte långt ifrån en dervish ändå. truckar skulle jag säga att både randalls å paris är bra val annars finns caliber som är va ska man säga "superbilliga precisionstruckar" Eftersom du är tjej så gissar jag på att du väger lite mindre än killarna å skulle då inte rekommendera hjul med kanske lite smalare kontaktyta (generellt lättare att slidea på) cult classics är ett mkt bra val och för en snäppet billigare peng än orangatangs lyxfäller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Loaded dervish, vilka truckar och hjul? Hjälp!
Tillbaka
Topp