Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Loaded dervish, vilka truckar och hjul? Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 943909" data-attributes="member: 58560"><p>Ursäkta men jag är lika gammal som dig ...</p><p></p><p>Samt om du nu inte skulle rekommendera dervish eller andra loaded varför har du då som jag räknat 3st?</p><p>Jag har 2 tjejkompisar som kör på dervish och dom kör på durians / in heats, inga problem att slidea med dom trots likvärdig vikt som denna tjejen.</p><p></p><p>Hon har fortfarande inte nämnt något om farter så jag blir nästan förbannad på dig när du fortsätter ta upp det. </p><p></p><p>Spelar ingen roll för hon som ska köpa brädan i tråden ska ha den mest för cruising. Sen lära sig slidea, carva och dancea. Något som för henne kommer göra mer för slidesen än både konkav och kontaktyta är ett par slidehandskar och kompisar som delar hennes intresse.</p><p></p><p>Det är inga problem att slidea tyst med otangs... Mindre friktion betyder inte alls lättare slides, det betyder mer lättare att gå in i slidesen när man väl är i sliden så finns inget värre än isiga hjul...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 943909, member: 58560"] Ursäkta men jag är lika gammal som dig ... Samt om du nu inte skulle rekommendera dervish eller andra loaded varför har du då som jag räknat 3st? Jag har 2 tjejkompisar som kör på dervish och dom kör på durians / in heats, inga problem att slidea med dom trots likvärdig vikt som denna tjejen. Hon har fortfarande inte nämnt något om farter så jag blir nästan förbannad på dig när du fortsätter ta upp det. Spelar ingen roll för hon som ska köpa brädan i tråden ska ha den mest för cruising. Sen lära sig slidea, carva och dancea. Något som för henne kommer göra mer för slidesen än både konkav och kontaktyta är ett par slidehandskar och kompisar som delar hennes intresse. Det är inga problem att slidea tyst med otangs... Mindre friktion betyder inte alls lättare slides, det betyder mer lättare att gå in i slidesen när man väl är i sliden så finns inget värre än isiga hjul... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Loaded dervish, vilka truckar och hjul? Hjälp!
Tillbaka
Topp