Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Loaded dervish, vilka truckar och hjul? Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bobbyheinrich" data-source="post: 944262" data-attributes="member: 119022"><p>KLAPPKLAPPKLAPPKLAPPKLAPPKLAPPKLAPPKLAPP för idioten som trodde han var smart..</p><p></p><p>HAHAHAHAHA skojjar du med mig eller. Jag önskar du hade berättat de innan jag beställde dubbla uppsättningar ronintruckar. Om jag bara hade vetat att noname med random bussningar e lika bra å att de inte gör någon skillnad alls.. Gud vilka pengar folk skulle kunna spara om dom bara visste.. Varför har jag en hel låda bussningar å olika truckar å hjul på olika sorters brädor, nej fy va lurad jag känner mig nu..</p><p></p><p>En lägre bräda ger en stabilare bräda likaså större hjul går fortare å rullar längre mindre hjul accelererar snabbare. Hårda bussningar gör det tyngre att svänga än mjuka osv osv..</p><p></p><p>Linnea för guds skulle köp ingen dervish vad som hellst verkar juh tydligen fungera enligt spangel här så e d bara åkaren som spelar roll å resten gör ingen skillnad..</p><p></p><p>P.s över 3000 är en förmögenhet hitta på brädan på t.ex hungryhills.de så kan du spara dig ett par slantar</p><p></p><p>håller med krylon ni är skrämmande å jag vill inte ta del av de här jag ska försöka bättra mig och bara hänga på forum med intellektuella människor som har förmågan att kunna ta kritik och diskutera, acceptera att de inte har rätt, lära sig av de å gå vidare.. </p><p></p><p>Ingen ide att skriva något slags svar till mig då jag inte kommer läsa tråden igen. jag låter er opålästa muppar lösa de här istället..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bobbyheinrich, post: 944262, member: 119022"] KLAPPKLAPPKLAPPKLAPPKLAPPKLAPPKLAPPKLAPP för idioten som trodde han var smart.. HAHAHAHAHA skojjar du med mig eller. Jag önskar du hade berättat de innan jag beställde dubbla uppsättningar ronintruckar. Om jag bara hade vetat att noname med random bussningar e lika bra å att de inte gör någon skillnad alls.. Gud vilka pengar folk skulle kunna spara om dom bara visste.. Varför har jag en hel låda bussningar å olika truckar å hjul på olika sorters brädor, nej fy va lurad jag känner mig nu.. En lägre bräda ger en stabilare bräda likaså större hjul går fortare å rullar längre mindre hjul accelererar snabbare. Hårda bussningar gör det tyngre att svänga än mjuka osv osv.. Linnea för guds skulle köp ingen dervish vad som hellst verkar juh tydligen fungera enligt spangel här så e d bara åkaren som spelar roll å resten gör ingen skillnad.. P.s över 3000 är en förmögenhet hitta på brädan på t.ex hungryhills.de så kan du spara dig ett par slantar håller med krylon ni är skrämmande å jag vill inte ta del av de här jag ska försöka bättra mig och bara hänga på forum med intellektuella människor som har förmågan att kunna ta kritik och diskutera, acceptera att de inte har rätt, lära sig av de å gå vidare.. Ingen ide att skriva något slags svar till mig då jag inte kommer läsa tråden igen. jag låter er opålästa muppar lösa de här istället.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Loaded dervish, vilka truckar och hjul? Hjälp!
Tillbaka
Topp