Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Loaded dervish, vilka truckar och hjul? Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 944304" data-attributes="member: 58560"><p>Isf kan du, bobbyheinrich skriva vad du heter på longboard.nu om du nu gillar att prata longboard lär du ju hänga där också ... Men du verkar ju inte heller ta kritik eller för den delen ha någon som helst uppfattning om vad folk behöver.</p><p></p><p>Du och krylonis lär ju vara samma troll som sitter bakom datorn, har en dervish och är missnöjda med den för att ni inte kan åka. Kom ut på tävlingarna och visa istället.</p><p></p><p></p><p>Yepp, 70mm är mellanstora. Samt du kommer inte märka någon skillnad på 70mm och 75mm så allt dom förespråkar om är bara teoretiskt bajs. :P</p><p></p><p></p><p>Edit: Oj jag missade att lägga mitt inlägg här igår...</p><p></p><p>Du får gärna säga att en droptrough bräda är hög... Men då har du fel, faktan är den att på en dropthrough bräda så är det inte brädan som avgör höjden utan truckarna då brädan sitter monterad på undersidan av trucken så spelar inte ens brädtjockleken in och det är då inte brädan som är "hög".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 944304, member: 58560"] Isf kan du, bobbyheinrich skriva vad du heter på longboard.nu om du nu gillar att prata longboard lär du ju hänga där också ... Men du verkar ju inte heller ta kritik eller för den delen ha någon som helst uppfattning om vad folk behöver. Du och krylonis lär ju vara samma troll som sitter bakom datorn, har en dervish och är missnöjda med den för att ni inte kan åka. Kom ut på tävlingarna och visa istället. Yepp, 70mm är mellanstora. Samt du kommer inte märka någon skillnad på 70mm och 75mm så allt dom förespråkar om är bara teoretiskt bajs. :P Edit: Oj jag missade att lägga mitt inlägg här igår... Du får gärna säga att en droptrough bräda är hög... Men då har du fel, faktan är den att på en dropthrough bräda så är det inte brädan som avgör höjden utan truckarna då brädan sitter monterad på undersidan av trucken så spelar inte ens brädtjockleken in och det är då inte brädan som är "hög". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Loaded dervish, vilka truckar och hjul? Hjälp!
Tillbaka
Topp