Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Loaded Dervish !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 782930" data-attributes="member: 48303"><p>Köpte en Dervish idag på We butiken i östersund, funderade på att köpa från sickboards.nl först där ja skulle få en komplett bräda med randal RII truckar, orange In Heat hjul och några bra lager för 3100kr inkl frakt. Men då hitta jag den på We för 3400kr med samma setup. Så de kändes mer värt så slipper man oroa sig för frakt och strul, samt om brädan går sönder så är det smidigt med garantin, att man bara kan lämna in den här i stan. </p><p></p><p>Om ni inte bor i Östersund, leta upp någon we butik nära er och köp den där, 300 kr tycker jag det är värt så får man brädan på en gång och inge krångel när nått går sönder!</p><p></p><p>Ang. Hjul så är In heat exakt samma hjul som Durian bara att durian är nedslitna In Heat hjul, så om du åker på In Heat hjulen ett tag så får du durian hjulen, mer värt!</p><p></p><p>Sjukt nöjd med brädan iaf, har en polare som har Holey truckar och en annan polare som har paris truckar, jag tycker personligen att Randal RII truckarna slår dessa truckar med hästlängder, sjukt sköna truckar, snabb och kvicka och mer stabil i hög fart än övriga, dessutom är det en riktig kvalités truck!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 782930, member: 48303"] Köpte en Dervish idag på We butiken i östersund, funderade på att köpa från sickboards.nl först där ja skulle få en komplett bräda med randal RII truckar, orange In Heat hjul och några bra lager för 3100kr inkl frakt. Men då hitta jag den på We för 3400kr med samma setup. Så de kändes mer värt så slipper man oroa sig för frakt och strul, samt om brädan går sönder så är det smidigt med garantin, att man bara kan lämna in den här i stan. Om ni inte bor i Östersund, leta upp någon we butik nära er och köp den där, 300 kr tycker jag det är värt så får man brädan på en gång och inge krångel när nått går sönder! Ang. Hjul så är In heat exakt samma hjul som Durian bara att durian är nedslitna In Heat hjul, så om du åker på In Heat hjulen ett tag så får du durian hjulen, mer värt! Sjukt nöjd med brädan iaf, har en polare som har Holey truckar och en annan polare som har paris truckar, jag tycker personligen att Randal RII truckarna slår dessa truckar med hästlängder, sjukt sköna truckar, snabb och kvicka och mer stabil i hög fart än övriga, dessutom är det en riktig kvalités truck! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Loaded Dervish !
Tillbaka
Topp