Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lobster Parkbaord
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="halfwaycrook" data-source="post: 987148" data-attributes="member: 60661"><p>?</p><p>skillnaden mellan evil twin å airobic är ju natt å dag, låter konstigt att förra årets skulle vara så lik en styv bräda som ET och årets som airobic. airobic är ju pure jibb bräda tycker jag med mina ynka 67 kilo.</p><p></p><p>och att en 5a på capitas skala skulle vara 2-3 på bataleon är ju helt fel. fast jag tror du menar tvärtom?</p><p>ju lägre på skalan desto softare flex och capitas brädor är i regel bra mycket mjukare än vad skalan säger. körde delvis på indoor survival i vintras som jag tror ligger på en 5a, körde även på evil twinen som är en 6a och där är evil twin en planka i jämförelse.</p><p></p><p>aja, OT.</p><p></p><p>hur mycket du väger har mer med saken att göra än hur lång du är.. men funkar 156 salomander bra för dig att jibba runt med, kommer en styvare 159 funka bra som komplement till hopp och offpist åkning.. även om jag gillar mina aningen kortare där med.</p><p></p><p>lobster har väl bara tbt i ändarna medan evil twin och resten av bataleons fullblodiga brädor kör tbt rakt över om jag inte tar fel.</p><p></p><p>bra pris. själv ogillar jag tbt. släng dina blytunga technine bindningar som håller fem rundor i parken.</p><p>.. och såklart, skillz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="halfwaycrook, post: 987148, member: 60661"] ? skillnaden mellan evil twin å airobic är ju natt å dag, låter konstigt att förra årets skulle vara så lik en styv bräda som ET och årets som airobic. airobic är ju pure jibb bräda tycker jag med mina ynka 67 kilo. och att en 5a på capitas skala skulle vara 2-3 på bataleon är ju helt fel. fast jag tror du menar tvärtom? ju lägre på skalan desto softare flex och capitas brädor är i regel bra mycket mjukare än vad skalan säger. körde delvis på indoor survival i vintras som jag tror ligger på en 5a, körde även på evil twinen som är en 6a och där är evil twin en planka i jämförelse. aja, OT. hur mycket du väger har mer med saken att göra än hur lång du är.. men funkar 156 salomander bra för dig att jibba runt med, kommer en styvare 159 funka bra som komplement till hopp och offpist åkning.. även om jag gillar mina aningen kortare där med. lobster har väl bara tbt i ändarna medan evil twin och resten av bataleons fullblodiga brädor kör tbt rakt över om jag inte tar fel. bra pris. själv ogillar jag tbt. släng dina blytunga technine bindningar som håller fem rundor i parken. .. och såklart, skillz [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lobster Parkbaord
Tillbaka
Topp