Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lofsdalen alt. Kläppen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Plogen" data-source="post: 125439" data-attributes="member: 30747"><p>Jag har jobbat på Kläppen de senaste två säsongerna.</p><p></p><p>Fördelar:</p><p>Personlig anläggning - man lär känna nästan all personal</p><p>Lungt - man slipper hetsen, men har ändå rätt nära till hålligånget</p><p>Ganska tomt i backarna - jämfört med övriga sälenbackar</p><p>Lågt läge - blåser knappt alls på toppen, dvs ingen is</p><p></p><p>Nackdelar:</p><p>15 km söder om sälen - dyra taxiresor till krogen (men man kan bo i sälens by)</p><p>Lågt läge - det kommer mindre natursnö </p><p></p><p>-Jag har haft mitt livs vintrar på Kläppen. så kul kommer jag nog aldrig ha igen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Plogen, post: 125439, member: 30747"] Jag har jobbat på Kläppen de senaste två säsongerna. Fördelar: Personlig anläggning - man lär känna nästan all personal Lungt - man slipper hetsen, men har ändå rätt nära till hålligånget Ganska tomt i backarna - jämfört med övriga sälenbackar Lågt läge - blåser knappt alls på toppen, dvs ingen is Nackdelar: 15 km söder om sälen - dyra taxiresor till krogen (men man kan bo i sälens by) Lågt läge - det kommer mindre natursnö -Jag har haft mitt livs vintrar på Kläppen. så kul kommer jag nog aldrig ha igen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lofsdalen alt. Kläppen?
Tillbaka
Topp