Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lögn Om Sportconrad!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lindeshuho" data-source="post: 210599" data-attributes="member: 28858"><p>Hej allihopa nu har jag skickat ett mejl till sport konrad och fick svar. är bara eytt Jävla påhitt om att dom skulle gå i konkurs och den som drog igång det hära kommer inte att få det roligt säger sport conrads ena chef här har ni svaret på mitt maj </p><p></p><p></p><p>hallo sweden friends,</p><p>we have some emails from sweden, that in the internet platform freeride</p><p>people write that we have trouble.</p><p>The truth is we are a tripple A Company, selling about 15000 pairs of skis</p><p>every year.And our financal status is excellent, because we are a</p><p>family company working which our own money! And we keep this money, be sure</p><p>!</p><p></p><p>My name is Dieter Conrad, i am the Senior Chief of Sport Conrad.</p><p>My lawers will look about the people who did it in the internet, and for</p><p>instance this could be very expensive for some guys.</p><p>i hope you feel good now!</p><p> freundlichen Gruben / Kind regards</p><p></p><p>Versandabteilung / customer service</p><p></p><p>SPORT CONRAD GMBH.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lindeshuho, post: 210599, member: 28858"] Hej allihopa nu har jag skickat ett mejl till sport konrad och fick svar. är bara eytt Jävla påhitt om att dom skulle gå i konkurs och den som drog igång det hära kommer inte att få det roligt säger sport conrads ena chef här har ni svaret på mitt maj hallo sweden friends, we have some emails from sweden, that in the internet platform freeride people write that we have trouble. The truth is we are a tripple A Company, selling about 15000 pairs of skis every year.And our financal status is excellent, because we are a family company working which our own money! And we keep this money, be sure ! My name is Dieter Conrad, i am the Senior Chief of Sport Conrad. My lawers will look about the people who did it in the internet, and for instance this could be very expensive for some guys. i hope you feel good now! freundlichen Gruben / Kind regards Versandabteilung / customer service SPORT CONRAD GMBH. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lögn Om Sportconrad!
Tillbaka
Topp