Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lögn Om Sportconrad!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 210662" data-attributes="member: 46762"><p>Och som du säkert förstår så kommer jag knappast åka dem här... Det första jag kommer göra efter jul är att åka upp till Funäsdalen i två veckor, och där vankas det nog puder. Sedan i januari bär det förhoppningsvis ned mot Alperna då dessa får fungera som allroundlagg. </p><p></p><p>Om snön mot all förmodan behagar komma redan i december så kan jag meddela att BC:na funkar utmärkt i de olika backarna här, dock blir det bara 8 svängar i Ekholmsnäs, 10 i Väsjö och 20 i Flottsbro innan man är nere i liften... Ett litet tillägg är att Ekholmsnäs, som nästintill ligger ute i skärgården, kan få ruggiga snöfall då det driver in äckliga mängder med snö vid oväder. Tack var några av Sveriges slappaste pistörer görs det ingenting åt backen vid mycket snö så det erbjöds vid tillfällen 20-30cm puder och efter lite åkning finfin "crud"...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 210662, member: 46762"] Och som du säkert förstår så kommer jag knappast åka dem här... Det första jag kommer göra efter jul är att åka upp till Funäsdalen i två veckor, och där vankas det nog puder. Sedan i januari bär det förhoppningsvis ned mot Alperna då dessa får fungera som allroundlagg. Om snön mot all förmodan behagar komma redan i december så kan jag meddela att BC:na funkar utmärkt i de olika backarna här, dock blir det bara 8 svängar i Ekholmsnäs, 10 i Väsjö och 20 i Flottsbro innan man är nere i liften... Ett litet tillägg är att Ekholmsnäs, som nästintill ligger ute i skärgården, kan få ruggiga snöfall då det driver in äckliga mängder med snö vid oväder. Tack var några av Sveriges slappaste pistörer görs det ingenting åt backen vid mycket snö så det erbjöds vid tillfällen 20-30cm puder och efter lite åkning finfin "crud"... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lögn Om Sportconrad!
Tillbaka
Topp