Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard-bygge! Nu är den klar:D
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schaerstroem" data-source="post: 340423" data-attributes="member: 31670"><p>Det ska fungera bra med glasfiber, skön flex osv. men det väger lite extra om man jämför med träbrädorna. </p><p></p><p>Allt matrial köptes på Biltema, 10 m glasfiberväv 300g/m2 240kr, 5 liter polyester 350 kr, härdare till polyester 30 kr, pensel till polyester 20 kr och matrialet till formen hade jag hemma så priset för det vet jag inte. </p><p></p><p>Det har hittills varit rätt lätt att göra det mesta, men då vet vi ju fortfarande inte riktigt hur slutresultatet kommer att bli. :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schaerstroem, post: 340423, member: 31670"] Det ska fungera bra med glasfiber, skön flex osv. men det väger lite extra om man jämför med träbrädorna. Allt matrial köptes på Biltema, 10 m glasfiberväv 300g/m2 240kr, 5 liter polyester 350 kr, härdare till polyester 30 kr, pensel till polyester 20 kr och matrialet till formen hade jag hemma så priset för det vet jag inte. Det har hittills varit rätt lätt att göra det mesta, men då vet vi ju fortfarande inte riktigt hur slutresultatet kommer att bli. :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard-bygge! Nu är den klar:D
Tillbaka
Topp