Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard bygge!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spangel" data-source="post: 606810" data-attributes="member: 101065"><p>Han skrev tråden i oktober, man kan inte åka förräns om ett bra tag så han kanske inte har byggt den än. Vet inte om blötläggningen känns skönare bara, dessutom säger bror min som jobbade med det förut att brädan inte går av lika lätt. Alltså att den blir segare typ. Nån annan kanske läser tråden för att de vill ha hjälp senare och då Har de läst mina tips också. </p><p>Dessutom, jag skrev i tråden för att hjälpa till medan du skrev För att du kände för att h8a lite, sluta va så p12ig det är inte direkt jobbigt att lägga några plankor i blöt direkt. Det skadar ju inte. Hur många brädor har du byggt i ditt tolvåriga liv då?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spangel, post: 606810, member: 101065"] Han skrev tråden i oktober, man kan inte åka förräns om ett bra tag så han kanske inte har byggt den än. Vet inte om blötläggningen känns skönare bara, dessutom säger bror min som jobbade med det förut att brädan inte går av lika lätt. Alltså att den blir segare typ. Nån annan kanske läser tråden för att de vill ha hjälp senare och då Har de läst mina tips också. Dessutom, jag skrev i tråden för att hjälpa till medan du skrev För att du kände för att h8a lite, sluta va så p12ig det är inte direkt jobbigt att lägga några plankor i blöt direkt. Det skadar ju inte. Hur många brädor har du byggt i ditt tolvåriga liv då? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard bygge!
Tillbaka
Topp