Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard bygge!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonathan_chips" data-source="post: 606816" data-attributes="member: 54672"><p>Ok, om blötläggningen känns skönare fortsätt med det, försökte bara förklara för resten utav personerna som läser den här tråden att det är ett onödigt, tidskrävande steg som man lika gärna kan hoppa över.</p><p></p><p>Nu är du nog inte den som ska kalla mig för p12 utav uppenbara själ men samma sak där, om det förgyller din vardag på något sätt, fortsätt med det. Om du vill veta anledningen till att jag skrev mitt inlägg så är den kort; Du började för en tid sedan skita ner ett ovan nämnt forum med onödiga, allmänt irriterande inlägg. Därför önskade jag då att samma sak inte skulle ske här.</p><p></p><p>Angående hur många brädor jag har byggt så har jag självklart byggt ett antal samtidigt som jag anser mig ha mycket kunskap inom ämnet, annat skulle jag inte yttra mig. Frågan kan ju då lätt ställas tillbaka, vad kan du egentligen om brädbygge? Känns väldigt fel att ta den här diskussionen med dig med tanke på den brist på både mognad och kunskap som du redan visat, men någon gång behövs det med.. så att säga..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonathan_chips, post: 606816, member: 54672"] Ok, om blötläggningen känns skönare fortsätt med det, försökte bara förklara för resten utav personerna som läser den här tråden att det är ett onödigt, tidskrävande steg som man lika gärna kan hoppa över. Nu är du nog inte den som ska kalla mig för p12 utav uppenbara själ men samma sak där, om det förgyller din vardag på något sätt, fortsätt med det. Om du vill veta anledningen till att jag skrev mitt inlägg så är den kort; Du började för en tid sedan skita ner ett ovan nämnt forum med onödiga, allmänt irriterande inlägg. Därför önskade jag då att samma sak inte skulle ske här. Angående hur många brädor jag har byggt så har jag självklart byggt ett antal samtidigt som jag anser mig ha mycket kunskap inom ämnet, annat skulle jag inte yttra mig. Frågan kan ju då lätt ställas tillbaka, vad kan du egentligen om brädbygge? Känns väldigt fel att ta den här diskussionen med dig med tanke på den brist på både mognad och kunskap som du redan visat, men någon gång behövs det med.. så att säga.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard bygge!
Tillbaka
Topp