Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard för en tung kille
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ZERO_DEGREES_C" data-source="post: 1090209" data-attributes="member: 162835"><p>Samma fråga här, söker tips på Longboard deck som klarar en tung gamling... Yngsta dottern glider runt på både pennyboard och longboard, så både hennes syrra och jag vill skaffa vars en longboard så att vi kan glida runt alla tre tillsammans...</p><p></p><p>Haken är att jag är tung, tyngre än vad de flesta brädor klarar (min egen gissning) men jag ligger på runt 130 pannor. </p><p></p><p>Vad har ni för tips för brädor för tunga killar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ZERO_DEGREES_C, post: 1090209, member: 162835"] Samma fråga här, söker tips på Longboard deck som klarar en tung gamling... Yngsta dottern glider runt på både pennyboard och longboard, så både hennes syrra och jag vill skaffa vars en longboard så att vi kan glida runt alla tre tillsammans... Haken är att jag är tung, tyngre än vad de flesta brädor klarar (min egen gissning) men jag ligger på runt 130 pannor. Vad har ni för tips för brädor för tunga killar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard för en tung kille
Tillbaka
Topp