Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard för TOTAL nybörjare!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 1010498" data-attributes="member: 58560"><p>Vi hade en testdag här i skövde i lördags för brädor där slipstream, rayne och loaded kom för att folk skulle få testa brädor. Vartpå en kille som precis köpt sin nya bräda från top12.se kom dit för att prova.</p><p></p><p>Han hade haft sin bräda i en vecka och han tyckte det lät lite konstigt ifrån den. Jag kollade upp vad det va och truckarna va helt skrot. Glappiga överallt och denna brädan är en av deras "MEGA DEAL" , så han köpte en bräda för 1190kr (finns så dyra som 1444) av deras "Nobrand" märke.</p><p>Han sa sedan att han bara skulle ha denna som nybörjarbräda tills han hade pengar att köpa en dyrare för runt 3000.</p><p></p><p>Skulle han köpt en slipstream för 2199kr så skulle han bara behövt köpa ny träplanka sen. Nu måste han köpa allt nytt när han väl ska uppgradera till en vettig bräda, samt att han knappt kan åka nu på den han har.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Så mitt råd är alltid... </p><p></p><p>0 - 1500 begagnat </p><p>1500kr - 2000kr begagnat med något nytt</p><p>2199kr eller mer då är det helt nytt som gäller</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 1010498, member: 58560"] Vi hade en testdag här i skövde i lördags för brädor där slipstream, rayne och loaded kom för att folk skulle få testa brädor. Vartpå en kille som precis köpt sin nya bräda från top12.se kom dit för att prova. Han hade haft sin bräda i en vecka och han tyckte det lät lite konstigt ifrån den. Jag kollade upp vad det va och truckarna va helt skrot. Glappiga överallt och denna brädan är en av deras "MEGA DEAL" , så han köpte en bräda för 1190kr (finns så dyra som 1444) av deras "Nobrand" märke. Han sa sedan att han bara skulle ha denna som nybörjarbräda tills han hade pengar att köpa en dyrare för runt 3000. Skulle han köpt en slipstream för 2199kr så skulle han bara behövt köpa ny träplanka sen. Nu måste han köpa allt nytt när han väl ska uppgradera till en vettig bräda, samt att han knappt kan åka nu på den han har. Så mitt råd är alltid... 0 - 1500 begagnat 1500kr - 2000kr begagnat med något nytt 2199kr eller mer då är det helt nytt som gäller [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard för TOTAL nybörjare!
Tillbaka
Topp