Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard, hitta rätta brädan.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriklundqvist" data-source="post: 440055" data-attributes="member: 83361"><p>kanske blir lite mycket nu men jag är desperat efter hjälp:S</p><p></p><p>på daddiesboardshop.com får man beställa vilka hjul och truckar man vill ha och det här är alternativen: </p><p></p><p>truckar: </p><p>randal R II 150 mm(olika färger)</p><p>randal R II 180 mm </p><p>Paris 150 eller 180 mm. (olika färger)</p><p>landychats grizzly 184mm (8 mm axel)</p><p></p><p>hjul:</p><p>danos 70mm 78a (olika färger)</p><p>abec 11 retro zig zags 70 mm</p><p>abec 11 retro zig zags 70 mm red 78a (rekomenderas)</p><p>abec 11 70 mm flash backs</p><p>abec 11 70 mm grippins</p><p>krypto route70s, 70 mm</p><p>sector 9 nineballs 70mm eller 65 mm</p><p>abec 11 gumballs 76 mm</p><p></p><p>sen står det bearings (vafan är det)</p><p></p><p>Orkar inte skriva alla alternativ men om du går in här så ser du exakt alla alternativen: <a href="https://www.daddiesboardshop.com/index." target="_blank">https://www.daddiesboardshop.com/index.</a> ... ProdID=287</p><p>annars kan ni tipsa om vad man borde ha för några bearings eller om man ens ska ha det:P</p><p></p><p>sen står det om man vill ha spacers eller inte och det vill jag ha=)</p><p></p><p>tips för vilka hjul, truckar och bearings jag ska ha?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriklundqvist, post: 440055, member: 83361"] kanske blir lite mycket nu men jag är desperat efter hjälp:S på daddiesboardshop.com får man beställa vilka hjul och truckar man vill ha och det här är alternativen: truckar: randal R II 150 mm(olika färger) randal R II 180 mm Paris 150 eller 180 mm. (olika färger) landychats grizzly 184mm (8 mm axel) hjul: danos 70mm 78a (olika färger) abec 11 retro zig zags 70 mm abec 11 retro zig zags 70 mm red 78a (rekomenderas) abec 11 70 mm flash backs abec 11 70 mm grippins krypto route70s, 70 mm sector 9 nineballs 70mm eller 65 mm abec 11 gumballs 76 mm sen står det bearings (vafan är det) Orkar inte skriva alla alternativ men om du går in här så ser du exakt alla alternativen: [URL]https://www.daddiesboardshop.com/index.[/URL] ... ProdID=287 annars kan ni tipsa om vad man borde ha för några bearings eller om man ens ska ha det:P sen står det om man vill ha spacers eller inte och det vill jag ha=) tips för vilka hjul, truckar och bearings jag ska ha? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard, hitta rätta brädan.
Tillbaka
Topp