Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard, hitta rätta brädan.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pallepuder" data-source="post: 440069" data-attributes="member: 43629"><p>Randal och Paris truckarna är väldigt lika, riktigt bra båda två... Landyachtz grizzlys är kanon truckar, bra till det mesta... men dom är lite dyrare också...</p><p></p><p>Sen kan du beställa till Sverige från daddies har jag för mig... du får bara klicka på internationall shipping... MEN du får tänka på att frakten bli ganska ordentlig + att det är tullen kommer lägga på svensk skatt och tull avgift, brukar bli ca 30% extra... </p><p></p><p>kullager är ju en klar fördel att ha.. kan bli svårt annars... Abec11 biltin abec 7 lagren är bra. + att du slipper köpa spacers, vilket är klart bekvämt! </p><p></p><p>När det gäller hjul, så se till att inte ta för stora så du får wheelbite när du svänger hårt.</p><p>70mm fungerar oftast!.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pallepuder, post: 440069, member: 43629"] Randal och Paris truckarna är väldigt lika, riktigt bra båda två... Landyachtz grizzlys är kanon truckar, bra till det mesta... men dom är lite dyrare också... Sen kan du beställa till Sverige från daddies har jag för mig... du får bara klicka på internationall shipping... MEN du får tänka på att frakten bli ganska ordentlig + att det är tullen kommer lägga på svensk skatt och tull avgift, brukar bli ca 30% extra... kullager är ju en klar fördel att ha.. kan bli svårt annars... Abec11 biltin abec 7 lagren är bra. + att du slipper köpa spacers, vilket är klart bekvämt! När det gäller hjul, så se till att inte ta för stora så du får wheelbite när du svänger hårt. 70mm fungerar oftast!. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard, hitta rätta brädan.
Tillbaka
Topp