Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="timtan" data-source="post: 836903" data-attributes="member: 119320"><p>Vill bara tillägga att generellt sett är en bräda billig för att den är av sämre virke, dvs. mindre stabil, sämre svängvidd, färre möjligheter till att utvecklas och kasst rull! Tro mig när jag säger att du tjänar på att slå på stort, även om det så är din första bräda. Ta dig en titt på Loadeds sortiment. Dem är förvisso dyra men du FÅR vad du betalar för, som sagt. Själv kör jag på en 'Loaded Tan tien' och kommer aldrig att gå tillbaka till sector9 eller något annat märke för den delen.</p><p></p><p>OBS: ta dig en titt på vår nya rulle [MEDIA=youtube]l4kl5tc6Nqw[/MEDIA] eller sök via youtube på "LONGBOARDING 2010: su bueno"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="timtan, post: 836903, member: 119320"] Vill bara tillägga att generellt sett är en bräda billig för att den är av sämre virke, dvs. mindre stabil, sämre svängvidd, färre möjligheter till att utvecklas och kasst rull! Tro mig när jag säger att du tjänar på att slå på stort, även om det så är din första bräda. Ta dig en titt på Loadeds sortiment. Dem är förvisso dyra men du FÅR vad du betalar för, som sagt. Själv kör jag på en 'Loaded Tan tien' och kommer aldrig att gå tillbaka till sector9 eller något annat märke för den delen. OBS: ta dig en titt på vår nya rulle [MEDIA=youtube]l4kl5tc6Nqw[/MEDIA] eller sök via youtube på "LONGBOARDING 2010: su bueno" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard hjälp
Tillbaka
Topp