Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard i trafik - fångrem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sannapaulinus" data-source="post: 1261574" data-attributes="member: 182137"><p>Tack för svar är så taggad! Att brädan går i sönder är jag inte så orolig för egentligen. Det som oroar mig är snarare vad brädan kan ställa till med. Tänker på trafikolyckor och personolyckor. </p><p></p><p>En väns berättade för några dagar sedan ett en polare till honom föll av i en nedförsbacke, brädan träffade kille som väntade på bussen och killen bröt fotvristen till följd. </p><p>Galet oturligt såklart men det är dessa tankar som spökar i min hjärna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sannapaulinus, post: 1261574, member: 182137"] Tack för svar är så taggad! Att brädan går i sönder är jag inte så orolig för egentligen. Det som oroar mig är snarare vad brädan kan ställa till med. Tänker på trafikolyckor och personolyckor. En väns berättade för några dagar sedan ett en polare till honom föll av i en nedförsbacke, brädan träffade kille som väntade på bussen och killen bröt fotvristen till följd. Galet oturligt såklart men det är dessa tankar som spökar i min hjärna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard i trafik - fångrem
Tillbaka
Topp