Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard köp, hur?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Todd-91" data-source="post: 624169" data-attributes="member: 82043"><p>Vilken bräda du har och vilken som är -bäst- för dig kan ingen på detta forum säga... Det är olika för ALLA. Jag själv gillar Dervishen, gillar den låga tyngdpunkten och "snappiga" åkkännslan. Det lättaste du kan göra är att gå till närmaste skateshop och pröva. Dervishen är ett säkert kort, men när du säger att du -bara- kommer att cruisa, inte en chans. Det var så jag och de flesta började, sen såg man någon video, prövade nån slide, något dance-step och sen eskalerar det... </p><p></p><p>Så satsa på någon bra bräda först, även om det kostar lite mer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Todd-91, post: 624169, member: 82043"] Vilken bräda du har och vilken som är -bäst- för dig kan ingen på detta forum säga... Det är olika för ALLA. Jag själv gillar Dervishen, gillar den låga tyngdpunkten och "snappiga" åkkännslan. Det lättaste du kan göra är att gå till närmaste skateshop och pröva. Dervishen är ett säkert kort, men när du säger att du -bara- kommer att cruisa, inte en chans. Det var så jag och de flesta började, sen såg man någon video, prövade nån slide, något dance-step och sen eskalerar det... Så satsa på någon bra bräda först, även om det kostar lite mer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard köp, hur?
Tillbaka
Topp