Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard köp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aelgen" data-source="post: 881654" data-attributes="member: 91621"><p>Alltså Kahalani gör sjukt bra brädor. Visst finns det massa amerikanska märken som gör grymma brädor. Men för pengarna + det faktum att det är svenska killar som gör dem så tycker jag lätt du borde köra på Kahalani. Men är du mer sugen på droppade decks så gör ju inte Kahalani sånna så då får du leta efter något annat märke. Själv kör jag på en Loaded Dervish och kunde inte vara mer nöjd. Har testat lite olika decks men gunget du får från flexet i en Dervish är helt oslagbart.</p><p></p><p>Kahalanis kompletta brädor är bra, de sätter upp dem med komponenter de själva tycker passar bra med deras brädor. Man brukar avråda från att köpa kompletta decks och truckar för det brukar vara skit, men Kahalanis kompletta är samma som om du gjorde det själv fast de bygger ihop den åt dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aelgen, post: 881654, member: 91621"] Alltså Kahalani gör sjukt bra brädor. Visst finns det massa amerikanska märken som gör grymma brädor. Men för pengarna + det faktum att det är svenska killar som gör dem så tycker jag lätt du borde köra på Kahalani. Men är du mer sugen på droppade decks så gör ju inte Kahalani sånna så då får du leta efter något annat märke. Själv kör jag på en Loaded Dervish och kunde inte vara mer nöjd. Har testat lite olika decks men gunget du får från flexet i en Dervish är helt oslagbart. Kahalanis kompletta brädor är bra, de sätter upp dem med komponenter de själva tycker passar bra med deras brädor. Man brukar avråda från att köpa kompletta decks och truckar för det brukar vara skit, men Kahalanis kompletta är samma som om du gjorde det själv fast de bygger ihop den åt dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard köp
Tillbaka
Topp