Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard nybörjare! HJÄLP MIG!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sluggerbeats" data-source="post: 431497" data-attributes="member: 66729"><p>med tanke på din vikt skulle jag satsa på någon med bra flex i om det är "gunget" du är ute efter, jag skulle rekommendera en G'N'S fibreflex pintale 38" till dig jag kör själv på en 44tummare. truckar skulle jag nog ta ett par randall 150/180, 150 för en lite mer citycruizing känsla och 180 för lite stabilare snowboard känsla. och abec11 hjul på det. dock skulle detta kalas hamna på runt 2500 men då har du en bräda som håller i år!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sluggerbeats, post: 431497, member: 66729"] med tanke på din vikt skulle jag satsa på någon med bra flex i om det är "gunget" du är ute efter, jag skulle rekommendera en G'N'S fibreflex pintale 38" till dig jag kör själv på en 44tummare. truckar skulle jag nog ta ett par randall 150/180, 150 för en lite mer citycruizing känsla och 180 för lite stabilare snowboard känsla. och abec11 hjul på det. dock skulle detta kalas hamna på runt 2500 men då har du en bräda som håller i år! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard nybörjare! HJÄLP MIG!
Tillbaka
Topp