Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard setup carving/cruising
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jennerfors" data-source="post: 949206" data-attributes="member: 132516"><p>Tjaa. Lånar tråden lite hoppas det är ok.</p><p></p><p>Jag är helt ny på detta med longboard, har åkt 1 gång på polarens och det var ju as nice. Så nu tänkte jag köpa en egen men har noll koll på vad jag ska köpa.</p><p></p><p>Jag är 191 lång och väger 100kg (om det spelar någon roll) tänkte men bara glida runt och lära mig åka och använda den som transport medel först iaf.</p><p>Har åkt snowboard i flera år så helt ovan är jag inte vid att stå på en bräda och det gick bra när jag testade polarens fattade hur det funkade :P</p><p></p><p>Mvh</p><p></p><p>Jennerfors</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jennerfors, post: 949206, member: 132516"] Tjaa. Lånar tråden lite hoppas det är ok. Jag är helt ny på detta med longboard, har åkt 1 gång på polarens och det var ju as nice. Så nu tänkte jag köpa en egen men har noll koll på vad jag ska köpa. Jag är 191 lång och väger 100kg (om det spelar någon roll) tänkte men bara glida runt och lära mig åka och använda den som transport medel först iaf. Har åkt snowboard i flera år så helt ovan är jag inte vid att stå på en bräda och det gick bra när jag testade polarens fattade hur det funkade :P Mvh Jennerfors [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard setup carving/cruising
Tillbaka
Topp