Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard till nybörjartjej
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 871264" data-attributes="member: 58560"><p>Jag skriver som snow_flake</p><p></p><p>longboardshop.de <- Därifrån får du en dervish med paris truckar & otangs hjul för 2850 med frakten</p><p></p><p>finns ett kitt med randals, in heat 80a, kullager och skruvar som gör att priset går ner till 2650kr...</p><p></p><p>Så visst finns det billiga loaded brädor på internet...</p><p></p><p></p><p>Ska man köpa från Sverige rekommenderar jag Albin och Albin som är generalleverantörer för loaded, paris osv osv i sverige, www.lifeonaboard.se dom har butik i vara. Samt att jag kan rekommendera Lukas på www.evolverstore.se i Skövde. Sjukt trevliga och kunniga personer!</p><p></p><p>Utöver www.longboardshop.de finns det tex sidor som www.concretewave.de samt www.sickboards.nl har dock ingen erfarenhet av dom 2 senare.</p><p></p><p>edit: +1 till foxxi ... va fan handlade det där om elmerelg :S</p><p>Förutom alla märken och "fel" så tyckte jag att </p><p>va rent åt helvete... när har hon skrivit att hon vill bomba backar, slidea, dancea osv...? Går väl utveckla sin åkning när det gäller cruising och jag tror knappast du kommer utvecklas och vinna vm osv bara för att du nu köper en landyacht evo ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 871264, member: 58560"] Jag skriver som snow_flake longboardshop.de <- Därifrån får du en dervish med paris truckar & otangs hjul för 2850 med frakten finns ett kitt med randals, in heat 80a, kullager och skruvar som gör att priset går ner till 2650kr... Så visst finns det billiga loaded brädor på internet... Ska man köpa från Sverige rekommenderar jag Albin och Albin som är generalleverantörer för loaded, paris osv osv i sverige, www.lifeonaboard.se dom har butik i vara. Samt att jag kan rekommendera Lukas på www.evolverstore.se i Skövde. Sjukt trevliga och kunniga personer! Utöver www.longboardshop.de finns det tex sidor som www.concretewave.de samt www.sickboards.nl har dock ingen erfarenhet av dom 2 senare. edit: +1 till foxxi ... va fan handlade det där om elmerelg :S Förutom alla märken och "fel" så tyckte jag att va rent åt helvete... när har hon skrivit att hon vill bomba backar, slidea, dancea osv...? Går väl utveckla sin åkning när det gäller cruising och jag tror knappast du kommer utvecklas och vinna vm osv bara för att du nu köper en landyacht evo ... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard till nybörjartjej
Tillbaka
Topp