Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard till nybörjartjej
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kimh" data-source="post: 872037"><p>Har köpt en gammal bräda av en kompis för en symbolisk summa - en lush, riktigt sleten men gillar den faktiskt. Haha ja som sagt har inte jag tänkt att ta det till den nivån att utvecklas osv, vill ju bara ha den som ett transportmedel och något av ett nöje. Har lagt själva köpet av en ny bräda lite på is, vädret verkar inte vilja ge efter och ja, mitt intresse har väl därför svalnat lite. Men ska nog titta in lite på hollywood imorgon, och självklart kikar jag lite ute på sidorna. Tack för tipset av att skicka ett mejl, borde ta och göra det nu när det hjälpte dig. Och ja tack tillalla andra också för den delen! Kollade lite på landyachtz (var de bra brädor?) och hittade en potentiell bräda med "nedbuktning", vad gör det för själva åkningen och så?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kimh, post: 872037"] Har köpt en gammal bräda av en kompis för en symbolisk summa - en lush, riktigt sleten men gillar den faktiskt. Haha ja som sagt har inte jag tänkt att ta det till den nivån att utvecklas osv, vill ju bara ha den som ett transportmedel och något av ett nöje. Har lagt själva köpet av en ny bräda lite på is, vädret verkar inte vilja ge efter och ja, mitt intresse har väl därför svalnat lite. Men ska nog titta in lite på hollywood imorgon, och självklart kikar jag lite ute på sidorna. Tack för tipset av att skicka ett mejl, borde ta och göra det nu när det hjälpte dig. Och ja tack tillalla andra också för den delen! Kollade lite på landyachtz (var de bra brädor?) och hittade en potentiell bräda med "nedbuktning", vad gör det för själva åkningen och så? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard till nybörjartjej
Tillbaka
Topp