Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard tips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Todd-91" data-source="post: 495397" data-attributes="member: 82043"><p>Jag vet inte vad det är med folk, serriöst... Man kan inte säga "Det bästa man kan få tag på".... Det är inte det BÄSTA om man vill köra DH.. Det är inte det BÄSTA om man vill köra slalom... Det BÄSTA hittar man endast själv genom att pröva sig fram och ha lite erfarenhet... Den BÄSTA brädan för mig och mina önskemål och min körning kanske suger schnaze om man jämnför med vad "Bengan93" är ute efter... </p><p></p><p></p><p>Kan dock hålla med om att sidewinder-truckarna är mysiga.. Dock, så vill jag byta bushings på dem för att få mer ut av min åkning.... Dock är sectornine brädorna överskattade... De är dyra om man jämnför med vad man får... </p><p></p><p>Personligen så tycker jag att man ska gå till ett ställe där du kan pröva brädor, prata med kunnig personal och få en bräda efter dina egna önskemål.... Det jag gjorde, beställde från staterna... Tja det var en ganska stor risk, dock blev jag nöjd... </p><p></p><p>Så säg inte att "Det bästa man kan få" är ditten och datten... däremot så kanske du kan rekomendera brädan eftersom du gillar den? </p><p></p><p>Värsta surkärringen jag är... =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Todd-91, post: 495397, member: 82043"] Jag vet inte vad det är med folk, serriöst... Man kan inte säga "Det bästa man kan få tag på".... Det är inte det BÄSTA om man vill köra DH.. Det är inte det BÄSTA om man vill köra slalom... Det BÄSTA hittar man endast själv genom att pröva sig fram och ha lite erfarenhet... Den BÄSTA brädan för mig och mina önskemål och min körning kanske suger schnaze om man jämnför med vad "Bengan93" är ute efter... Kan dock hålla med om att sidewinder-truckarna är mysiga.. Dock, så vill jag byta bushings på dem för att få mer ut av min åkning.... Dock är sectornine brädorna överskattade... De är dyra om man jämnför med vad man får... Personligen så tycker jag att man ska gå till ett ställe där du kan pröva brädor, prata med kunnig personal och få en bräda efter dina egna önskemål.... Det jag gjorde, beställde från staterna... Tja det var en ganska stor risk, dock blev jag nöjd... Så säg inte att "Det bästa man kan få" är ditten och datten... däremot så kanske du kan rekomendera brädan eftersom du gillar den? Värsta surkärringen jag är... =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboard tips
Tillbaka
Topp