Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard vs. moppe
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kinkad" data-source="post: 421064" data-attributes="member: 65916"><p>kör på Kahalani www.kahalani.se dom gör sina egna brädor så du kan säga exakt hur du vill att brädan ska vara jag har själv en kahalani, läskigt skön asså och det är sjukt skönt på sommarn med longboard när man tar götgatsbacken mot slussen så glider man hela vägen in till stan nästan :D </p><p></p><p>man blir verkligen inte trött av longboard, man kan åka en hel dag utan att bli jättetrött, haha för de är så jävla roligt så man vill inte sluta köra :P</p><p></p><p>ps. köp slidegloves (pads) så du kan leka lite också, själv rekomenterar jag att du börjar i ett parkeringshus ifall du ska lära dej att slida för att asfalten är såpass len eller vad man ska säga :P</p><p></p><p>aja lycka till.</p><p></p><p>/Kinkad</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kinkad, post: 421064, member: 65916"] kör på Kahalani www.kahalani.se dom gör sina egna brädor så du kan säga exakt hur du vill att brädan ska vara jag har själv en kahalani, läskigt skön asså och det är sjukt skönt på sommarn med longboard när man tar götgatsbacken mot slussen så glider man hela vägen in till stan nästan :D man blir verkligen inte trött av longboard, man kan åka en hel dag utan att bli jättetrött, haha för de är så jävla roligt så man vill inte sluta köra :P ps. köp slidegloves (pads) så du kan leka lite också, själv rekomenterar jag att du börjar i ett parkeringshus ifall du ska lära dej att slida för att asfalten är såpass len eller vad man ska säga :P aja lycka till. /Kinkad [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard vs. moppe
Tillbaka
Topp