Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard vs. moppe
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bellerefon" data-source="post: 437246" data-attributes="member: 84531"><p>Jag har sparkat mig 5 mil på en dag, när jag nu i våras precis köpte en Slipstream supercrusher. min uppfattning är att Slipstream gör samma skit som Sector 9 förutom att ud inte betalar för märket. </p><p></p><p>första veckan sparkade jag minst 5 km per dag. det är ett årsen jag tränade något överhuvudtaget men jag är fortfarande i förhållandevis bra form. klasskamrater har sparkat sig 2 mil plan mark in till mig på ca två timmar, med avstickare på roliga backar. så långt kan du sparka om du är vältränad. en mil dvs 10km är inget problem. brorsan som aldrig åkt bräda innan åkte en dag, nästa dag åkte han en mil på 40 minuter.</p><p></p><p>moppe är roligt, longboard är roligt. ta och köp dig en förhållandevis billig bräda, lagom prisklass är 1600-2300kronor. jasg kör på meterlånga brädor och tycker aldrig att det är något problem. </p><p></p><p>nästa projekt är förövrigt en meterlång bräda och truckar, hjul från Seismic, grymt nyfiken på vad de duger till. beställ från USA och en på bilder och specs sjukt lyxig och avancerad bräda går loss på 1600kronor ink frakt</p><p></p><p><a href="http://www.seismicskate.com/products_home.html" target="_blank">http://www.seismicskate.com/products_home.html</a></p><p>(observera truckkonstrktionen)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bellerefon, post: 437246, member: 84531"] Jag har sparkat mig 5 mil på en dag, när jag nu i våras precis köpte en Slipstream supercrusher. min uppfattning är att Slipstream gör samma skit som Sector 9 förutom att ud inte betalar för märket. första veckan sparkade jag minst 5 km per dag. det är ett årsen jag tränade något överhuvudtaget men jag är fortfarande i förhållandevis bra form. klasskamrater har sparkat sig 2 mil plan mark in till mig på ca två timmar, med avstickare på roliga backar. så långt kan du sparka om du är vältränad. en mil dvs 10km är inget problem. brorsan som aldrig åkt bräda innan åkte en dag, nästa dag åkte han en mil på 40 minuter. moppe är roligt, longboard är roligt. ta och köp dig en förhållandevis billig bräda, lagom prisklass är 1600-2300kronor. jasg kör på meterlånga brädor och tycker aldrig att det är något problem. nästa projekt är förövrigt en meterlång bräda och truckar, hjul från Seismic, grymt nyfiken på vad de duger till. beställ från USA och en på bilder och specs sjukt lyxig och avancerad bräda går loss på 1600kronor ink frakt [URL]http://www.seismicskate.com/products_home.html[/URL] (observera truckkonstrktionen) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard vs. moppe
Tillbaka
Topp