Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Longboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kallesve" data-source="post: 166738" data-attributes="member: 13747"><p>Jag har alldeles nyss köpt en slipstream bräda (chrusher 2) och är helnöjd. Jag har läst på olika forum att dom kanske inte är det allra bästa man kan köpa, men dom kommentarerna kommer oftast från folk som är vana att åka longboard i 80 knyck iklädda mc-ställ. så för "husbehov" duger dom nog gott och väl. Men om man köper en så tycker jag att man ska ta det lite dyrare paketet (brukar finnas 2 varianter när man köper deras brädor) med randall truckar och lite bättre hjul. Jag har kände lite på den billigare uppsättningen och tror nog att det är värt dom extra hundralapparna för det bättre alternativet.</p><p></p><p>Kan dock tillägga att jag är helt ny på longboard så nån med lite mer kunskap om det kanske säger emot mig, men mitt intryck av slipstream är gott</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kallesve, post: 166738, member: 13747"] Jag har alldeles nyss köpt en slipstream bräda (chrusher 2) och är helnöjd. Jag har läst på olika forum att dom kanske inte är det allra bästa man kan köpa, men dom kommentarerna kommer oftast från folk som är vana att åka longboard i 80 knyck iklädda mc-ställ. så för "husbehov" duger dom nog gott och väl. Men om man köper en så tycker jag att man ska ta det lite dyrare paketet (brukar finnas 2 varianter när man köper deras brädor) med randall truckar och lite bättre hjul. Jag har kände lite på den billigare uppsättningen och tror nog att det är värt dom extra hundralapparna för det bättre alternativet. Kan dock tillägga att jag är helt ny på longboard så nån med lite mer kunskap om det kanske säger emot mig, men mitt intryck av slipstream är gott [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Longboard?
Tillbaka
Topp