Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="adam_hansson" data-source="post: 193802" data-attributes="member: 39294"><p>min kompis har bygt lite och han använder glasbiberväv och plas. Då gör han först en form gör hur den ska vara böjd och så, sedan klipper han ut ett form ur glasfiberväven, han klipper så många som de behövs för att hålla, typ 5stycken tror jag. Sedan lägger han först en väv bit på formen och sedan penslar han över med plasten så att de ligger över hela biten, sedan lägger han på nästa bit och gör samma sak, och sedan samma igen o.s.v tills du har gjort alla lagren, då får du låta den ligga och härda, så är de klart att sätta på truckarna och sedan bara åka.</p><p></p><p>/Adam</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="adam_hansson, post: 193802, member: 39294"] min kompis har bygt lite och han använder glasbiberväv och plas. Då gör han först en form gör hur den ska vara böjd och så, sedan klipper han ut ett form ur glasfiberväven, han klipper så många som de behövs för att hålla, typ 5stycken tror jag. Sedan lägger han först en väv bit på formen och sedan penslar han över med plasten så att de ligger över hela biten, sedan lägger han på nästa bit och gör samma sak, och sedan samma igen o.s.v tills du har gjort alla lagren, då får du låta den ligga och härda, så är de klart att sätta på truckarna och sedan bara åka. /Adam [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard
Tillbaka
Topp