Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spangel" data-source="post: 826798" data-attributes="member: 101065"><p>Kahalanis bräda som jag nämnde kostar väl typ 2700? En komplett Loaded Dervish som är en bra bräda, men tråkig eftersom typ halva sverige har den, kostar komplett ungefär... 3,4k?</p><p></p><p>Och du tror inte det ligger nåt i det att alla på freeride tycker att kahalani är superbra? Jag kom nyss hem därifrån, bra grejer, bra killar som jobbar där... Och jo, de älskar longboard och de älskar att bygga brädor. Därför har de den enda riktigt bra fysiska longboardaffären (vad jag vet) i hela Sverige. Så sluta tjafsa om att kahalani är dåliga, köp din jävla skeva warpbräda med förlängda skatetruckar med hjul av ost då -.- försök ta åt dig tipsen du får... Om du absolut inte vill ha en Kahalani på grund av vad fan de nu är, köp en Urskog? Eller Arbor? Loaded? Nånting, men beställ det inte från USA. De som beställer från USA, är BRA åkare som åker downhill, som vill köpa brädor som inte finns att köpa i Sverige, och de brukar oftast göra det om någon kompis/släkting elr. liknande åker dit, då de slipper tull och frakt på det.</p><p>Paris har bättre standard bushings än Randal, och flex är skönt för cruising.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spangel, post: 826798, member: 101065"] Kahalanis bräda som jag nämnde kostar väl typ 2700? En komplett Loaded Dervish som är en bra bräda, men tråkig eftersom typ halva sverige har den, kostar komplett ungefär... 3,4k? Och du tror inte det ligger nåt i det att alla på freeride tycker att kahalani är superbra? Jag kom nyss hem därifrån, bra grejer, bra killar som jobbar där... Och jo, de älskar longboard och de älskar att bygga brädor. Därför har de den enda riktigt bra fysiska longboardaffären (vad jag vet) i hela Sverige. Så sluta tjafsa om att kahalani är dåliga, köp din jävla skeva warpbräda med förlängda skatetruckar med hjul av ost då -.- försök ta åt dig tipsen du får... Om du absolut inte vill ha en Kahalani på grund av vad fan de nu är, köp en Urskog? Eller Arbor? Loaded? Nånting, men beställ det inte från USA. De som beställer från USA, är BRA åkare som åker downhill, som vill köpa brädor som inte finns att köpa i Sverige, och de brukar oftast göra det om någon kompis/släkting elr. liknande åker dit, då de slipper tull och frakt på det. Paris har bättre standard bushings än Randal, och flex är skönt för cruising. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard
Tillbaka
Topp