Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spangel" data-source="post: 826854" data-attributes="member: 101065"><p>Du har en madridbräda med cadillachjul, Snowboarder-1337. Du vet väl inte vad som är skönt?</p><p>Jag kör en Urskog Kil, skulle inte säga att det är särskilt mainstream? Urskog gör f. ö. andra bra brädor, som är billigare än Kilen, som ändå bara är gjord för downhill. Kolla lite på Kahalani.</p><p>Mina tips är fortfarande: Köp inte madrid, köp inte warp, köp inte i sportaffärer (stadium etc), köp inte Cadillachjul... om du får chansen att välja så välj Paris före Randal, men Randal före Gullwing... kolla Urskog.com om du vill ha en sån. Skulle rekommendera en Löv eller Pinne till dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spangel, post: 826854, member: 101065"] Du har en madridbräda med cadillachjul, Snowboarder-1337. Du vet väl inte vad som är skönt? Jag kör en Urskog Kil, skulle inte säga att det är särskilt mainstream? Urskog gör f. ö. andra bra brädor, som är billigare än Kilen, som ändå bara är gjord för downhill. Kolla lite på Kahalani. Mina tips är fortfarande: Köp inte madrid, köp inte warp, köp inte i sportaffärer (stadium etc), köp inte Cadillachjul... om du får chansen att välja så välj Paris före Randal, men Randal före Gullwing... kolla Urskog.com om du vill ha en sån. Skulle rekommendera en Löv eller Pinne till dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard
Tillbaka
Topp