Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eric_W" data-source="post: 826915" data-attributes="member: 37751"><p>70 kilo väger jag med och gillar det. Dom är ganska mjuka som sagt, men de gör dom bara mer surfiga. Gillar du hårda brädor så ska du nog ha extra glass i men i min mening behövs det inte. Kör DH med min och den går fin fint! Flexet gör dessutom att den sväljer ojämnheter bättre. Sjukt smooth åk. </p><p>Ang. kvallitet så skulle jag säga att dom är likvärdiga e med vilket annat "bra" märke som helst som gör brädor av trä. (Loaded, Kahalani, madrid m.fl) Hur de står sig mot kolfiber har jag ingen aning om då jag inte spenderat speciellt mycket tid på någon. Sen är dom lite lägre än andra drop thrus också, och billigare. 1600kr gick min på komplett, med frakt (grip tillkommer, färg lika så.. ). Fick just en till från staterna, ingen tull där häller.. </p><p></p><p>Mycket snack om KS från min sida känner jag. </p><p></p><p>Skulle råda dig att ta och traska in i en affär och snacka med folk som kan. Söka runt på lite andra longboardforum, skapa dig en egen uppfattning om vad du är ute efter, och leta efter en bräda med just de egenskaperna. Definitivt inte köpa en bräda efter vilket märke som är populärt/inte populärt..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eric_W, post: 826915, member: 37751"] 70 kilo väger jag med och gillar det. Dom är ganska mjuka som sagt, men de gör dom bara mer surfiga. Gillar du hårda brädor så ska du nog ha extra glass i men i min mening behövs det inte. Kör DH med min och den går fin fint! Flexet gör dessutom att den sväljer ojämnheter bättre. Sjukt smooth åk. Ang. kvallitet så skulle jag säga att dom är likvärdiga e med vilket annat "bra" märke som helst som gör brädor av trä. (Loaded, Kahalani, madrid m.fl) Hur de står sig mot kolfiber har jag ingen aning om då jag inte spenderat speciellt mycket tid på någon. Sen är dom lite lägre än andra drop thrus också, och billigare. 1600kr gick min på komplett, med frakt (grip tillkommer, färg lika så.. ). Fick just en till från staterna, ingen tull där häller.. Mycket snack om KS från min sida känner jag. Skulle råda dig att ta och traska in i en affär och snacka med folk som kan. Söka runt på lite andra longboardforum, skapa dig en egen uppfattning om vad du är ute efter, och leta efter en bräda med just de egenskaperna. Definitivt inte köpa en bräda efter vilket märke som är populärt/inte populärt.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard
Tillbaka
Topp