Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spangel" data-source="post: 827459" data-attributes="member: 101065"><p>Det är inte vad jag tycker, det är mot fysikens lagar; nånting du inte kan ändra på. Sluta säga emot dem. Sen om du tycker det är skönt att åka/slajda/svänga med en tyngre bräda, fine... Jag menar inte att det är lättare och stabilare för dig som person att slajda eller hålla balansen när du fotbromsar elr liknande på en lättare bräda; jag pratar bara fysik.</p><p></p><p>Sedan är det liksom en helt annan sak att jag tycker att han ska skaffa en lättviktig bräda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spangel, post: 827459, member: 101065"] Det är inte vad jag tycker, det är mot fysikens lagar; nånting du inte kan ändra på. Sluta säga emot dem. Sen om du tycker det är skönt att åka/slajda/svänga med en tyngre bräda, fine... Jag menar inte att det är lättare och stabilare för dig som person att slajda eller hålla balansen när du fotbromsar elr liknande på en lättare bräda; jag pratar bara fysik. Sedan är det liksom en helt annan sak att jag tycker att han ska skaffa en lättviktig bräda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard
Tillbaka
Topp