Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dege13" data-source="post: 854369" data-attributes="member: 121072"><p>Tjena grabz jag är 17 år och ska nu köpa ny bräda har en keff rivera som är hård som en sten visst duger väll att glida runt med men vill ju ha nåt att pumpa med och liksom kunna dra lite dancemoves om ni fattar, men är sjukt taggad på en loaded dervish, men vet ej hur jag ska göra är även sugen på ett par paris 180 truckar och ett par feta orangatang in heat 75 mm 83a som hjul och bones reds eller ett par random abec 7 kullager. Men vet ej hur bra detta blir med svängradie och pumpning och mera, vet heller inte om ja ska köra flex 1 eller 2 väger 85 kg och gymmar mkt så ökar ju i vikt hela tiden. Så vill liksom inte knäcka brädan efter en månad och sedan paya en ny men hör av er och gärna om någon skön hemsida med nice price typ utomlands och så. Peace out dege. Btw valde denna tråden för hitta ingen annan så whina inte nu för de verkade som erfarna killar som snacka här.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dege13, post: 854369, member: 121072"] Tjena grabz jag är 17 år och ska nu köpa ny bräda har en keff rivera som är hård som en sten visst duger väll att glida runt med men vill ju ha nåt att pumpa med och liksom kunna dra lite dancemoves om ni fattar, men är sjukt taggad på en loaded dervish, men vet ej hur jag ska göra är även sugen på ett par paris 180 truckar och ett par feta orangatang in heat 75 mm 83a som hjul och bones reds eller ett par random abec 7 kullager. Men vet ej hur bra detta blir med svängradie och pumpning och mera, vet heller inte om ja ska köra flex 1 eller 2 väger 85 kg och gymmar mkt så ökar ju i vikt hela tiden. Så vill liksom inte knäcka brädan efter en månad och sedan paya en ny men hör av er och gärna om någon skön hemsida med nice price typ utomlands och så. Peace out dege. Btw valde denna tråden för hitta ingen annan så whina inte nu för de verkade som erfarna killar som snacka här. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard
Tillbaka
Topp