Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pjaax" data-source="post: 854675" data-attributes="member: 113362"><p>vet att detta een lite väl sen post men men.</p><p>Jag gillar verklige att plocka ihop brädorna själv, alltså köpa del för del i olika affärer så man verkligen kan få ihop något man gillar.</p><p>Kahalani gör riktigt bra brädor. Jag själv gillar inte riktigt känslan i deras brädor men det är väldigt bra kvalite.</p><p>Tutone och Earthwing är märken från New Jersey/New York.</p><p>Har en Tutone och vad jag vet så finns det bara 2st i sverige. Extremt bra bräda för både DH och Freeride.</p><p>SSka du cruisa så är de som sagt en mjukare bräda som gäller. Angående hjul så tycker jag att det räcker med 70mm 78-83a ifall man ska cruisa. många säger att o-tang är de bästa hjulen men ABEC 11 gör precis lika bra hjul för ett lite lägre pris.</p><p></p><p>Jag föredrar att man köper en styvbräda direkt från början för om man fortsätter åka så kommer man förr eller senare at vilja köra DH o då funkar d nt med en spagetti Dervish.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pjaax, post: 854675, member: 113362"] vet att detta een lite väl sen post men men. Jag gillar verklige att plocka ihop brädorna själv, alltså köpa del för del i olika affärer så man verkligen kan få ihop något man gillar. Kahalani gör riktigt bra brädor. Jag själv gillar inte riktigt känslan i deras brädor men det är väldigt bra kvalite. Tutone och Earthwing är märken från New Jersey/New York. Har en Tutone och vad jag vet så finns det bara 2st i sverige. Extremt bra bräda för både DH och Freeride. SSka du cruisa så är de som sagt en mjukare bräda som gäller. Angående hjul så tycker jag att det räcker med 70mm 78-83a ifall man ska cruisa. många säger att o-tang är de bästa hjulen men ABEC 11 gör precis lika bra hjul för ett lite lägre pris. Jag föredrar att man köper en styvbräda direkt från början för om man fortsätter åka så kommer man förr eller senare at vilja köra DH o då funkar d nt med en spagetti Dervish. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
longboard
Tillbaka
Topp