Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboards?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Scherrer" data-source="post: 553306" data-attributes="member: 87114"><p>hörru chipsjonathan, kan du sluta med att bara käfta och starta bråk?!</p><p>kommer du ens ihåg vad den här tråden handlar om?</p><p>Ohmiie frågade vilken bräda som passade honom, inte om hur "sjuk" service och bra utbud kahalani har som du får fram det.</p><p>Hur vet du att StraightAir's bräda är rent skräp?</p><p></p><p>personligen så skulle jag rekommendera att köpa från maxeffekt.se!</p><p> bra service, fick min dervish därifrån dagen den kom in i lagret, skulle där tipsa om:</p><p>loaded chevishe m. orangatang 4president hjul (lila 83a), kan passa dig som skejtat eftersom den har en bra tail för ollies och sånt där.</p><p>[MEDIA=youtube]l5m8XVv8LEI[/MEDIA]</p><p></p><p>Tycker att du borde kolla in alla brädor där och se vad som faller dig i smaken!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Scherrer, post: 553306, member: 87114"] hörru chipsjonathan, kan du sluta med att bara käfta och starta bråk?! kommer du ens ihåg vad den här tråden handlar om? Ohmiie frågade vilken bräda som passade honom, inte om hur "sjuk" service och bra utbud kahalani har som du får fram det. Hur vet du att StraightAir's bräda är rent skräp? personligen så skulle jag rekommendera att köpa från maxeffekt.se! bra service, fick min dervish därifrån dagen den kom in i lagret, skulle där tipsa om: loaded chevishe m. orangatang 4president hjul (lila 83a), kan passa dig som skejtat eftersom den har en bra tail för ollies och sånt där. [MEDIA=youtube]l5m8XVv8LEI[/MEDIA] Tycker att du borde kolla in alla brädor där och se vad som faller dig i smaken! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboards?
Tillbaka
Topp