Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboards
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ersbo" data-source="post: 875672"><p>Borde jag välja en Loaded Bhangra eller en LBL Komodo?</p><p></p><p>Just nu åker jag på en Loaded Dervish (flex 2) och älskar brädan. Jag vill dock ha något med längre tail och nose för att underlätta manuales och shuvits. Utöver nose- och tailtrick vill jag att den ska fungera till slides och dancing. Brädan kommer antingen komplettera eller ersätta min Dervish.</p><p></p><p>Brädorna ser väldigt lika ut måttmässigt. Bhangran är lite längre och en aning bredare men har kortare hjulbas. Bhangran har även uppböjd nose och tail vilket gör mig lite mer sugen på den. </p><p></p><p>Hur står sig brädorna mot varandra? Vilka är de största skillnaderna mellan dem? Och vilken är bäst till vad? Komodon har väll några år på nacken medans Bhangran är helt ny.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ersbo, post: 875672"] Borde jag välja en Loaded Bhangra eller en LBL Komodo? Just nu åker jag på en Loaded Dervish (flex 2) och älskar brädan. Jag vill dock ha något med längre tail och nose för att underlätta manuales och shuvits. Utöver nose- och tailtrick vill jag att den ska fungera till slides och dancing. Brädan kommer antingen komplettera eller ersätta min Dervish. Brädorna ser väldigt lika ut måttmässigt. Bhangran är lite längre och en aning bredare men har kortare hjulbas. Bhangran har även uppböjd nose och tail vilket gör mig lite mer sugen på den. Hur står sig brädorna mot varandra? Vilka är de största skillnaderna mellan dem? Och vilken är bäst till vad? Komodon har väll några år på nacken medans Bhangran är helt ny. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Longboards
Tillbaka
Topp