Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Look cast-bindgninar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anzom" data-source="post: 1267044" data-attributes="member: 45125"><p>Gjorde en cast/pivot montering i skidshop för en modell på en pjäxa som har storlek 322 mm och en på 315 mm. Problemen ser ni i bild 2, för den kortare pjäxan är den kring 317mm, så saknas typ 2mm för att få till förspänningen helt.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /> Bild 1 visar hur den ser ut på 322 mm. Hur hade ni gjort? Varit nöjda eller borrat ytterligare en 3e gång? (För en missad grej tidigare)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anzom, post: 1267044, member: 45125"] Gjorde en cast/pivot montering i skidshop för en modell på en pjäxa som har storlek 322 mm och en på 315 mm. Problemen ser ni i bild 2, för den kortare pjäxan är den kring 317mm, så saknas typ 2mm för att få till förspänningen helt.. :( Bild 1 visar hur den ser ut på 322 mm. Hur hade ni gjort? Varit nöjda eller borrat ytterligare en 3e gång? (För en missad grej tidigare) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Look cast-bindgninar
Tillbaka
Topp