Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Look Jib bindningar - skillnaden?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chippaen" data-source="post: 389153" data-attributes="member: 57285"><p>Nej jag vet, jag har sett det nu efteråt. Men det var ju dom som sa att det behövdes o hade antagligen inte ens sett min bindning innan utan bara liknande, som den jag fick istället och antog att man måste ha platta till dem allihop. Antagligen ska det inte vara någon för då borde jag fått med det i första hand.Men det hade jag ingen aning om så jag antog ju att det dom sa var rätt.</p><p></p><p>Båda bindningarna är ju bra, kanske är samma så det spelar egentligen inte speciellt stor roll, vill bara veta skillnader mellan det jag hade och det jag har.</p><p>Den första hette ju px TEAM jib, gör den andra också det eller heter den bara PX jib?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chippaen, post: 389153, member: 57285"] Nej jag vet, jag har sett det nu efteråt. Men det var ju dom som sa att det behövdes o hade antagligen inte ens sett min bindning innan utan bara liknande, som den jag fick istället och antog att man måste ha platta till dem allihop. Antagligen ska det inte vara någon för då borde jag fått med det i första hand.Men det hade jag ingen aning om så jag antog ju att det dom sa var rätt. Båda bindningarna är ju bra, kanske är samma så det spelar egentligen inte speciellt stor roll, vill bara veta skillnader mellan det jag hade och det jag har. Den första hette ju px TEAM jib, gör den andra också det eller heter den bara PX jib? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Look Jib bindningar - skillnaden?
Tillbaka
Topp