Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
LOOK P18, sitter...sitter inte
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leder" data-source="post: 144120" data-attributes="member: 13256"><p>Åhoj, jag har planer på att fixa ett inlägg om det där. Skulle bara vilja ha möjligheten att lägga in bilder till texten. Jag letade på tetons forum och gjorde efter deras anvisning viket resulterade i en knäckt skistopper. Skaffade en ny stopper från en 10år gammal lockbindning som satt på ett par gamla DH-lagg. Fram med gasolbrännaren och värmde rejält, tills det glöder rött om metallen. Gick super enkelt att bocka då, dom att böja i mjuk mjuk plast. </p><p></p><p>Trixade även till en liten lösning på problemet med att plastdetaljer smälter i hög värme. Resultatet blev bra tillslut men skulle jag gått på med gasol från start hade det blivit än bättre. </p><p></p><p>/Leder</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leder, post: 144120, member: 13256"] Åhoj, jag har planer på att fixa ett inlägg om det där. Skulle bara vilja ha möjligheten att lägga in bilder till texten. Jag letade på tetons forum och gjorde efter deras anvisning viket resulterade i en knäckt skistopper. Skaffade en ny stopper från en 10år gammal lockbindning som satt på ett par gamla DH-lagg. Fram med gasolbrännaren och värmde rejält, tills det glöder rött om metallen. Gick super enkelt att bocka då, dom att böja i mjuk mjuk plast. Trixade även till en liten lösning på problemet med att plastdetaljer smälter i hög värme. Resultatet blev bra tillslut men skulle jag gått på med gasol från start hade det blivit än bättre. /Leder [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
LOOK P18, sitter...sitter inte
Tillbaka
Topp