Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Look pivot 18 justerbar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Isak.Jsson" data-source="post: 1200554" data-attributes="member: 171064"><p>Köpte nyligen ett par K2 Poacher med Look Pivot 18 bindningar. Har aldrig ägt ett par pivot innan så det är helt nytt för mig. </p><p>”Problemet” jag har är att bindningarna är 5-10mm för små. Själv tittade jag fram och tillbaka på bindningarna men hittade inget sätt att justera dem. Är pivot bindningar fasta och omöjliga att justera? Isåfall får jag väl bara lämna in för omborrning. </p><p>Det jag undrar helt enkelt är om någon vänlig själ kan berätta för mig om det går att justera bindningen eller inte och hur man isåfall gör?</p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Isak.Jsson, post: 1200554, member: 171064"] Köpte nyligen ett par K2 Poacher med Look Pivot 18 bindningar. Har aldrig ägt ett par pivot innan så det är helt nytt för mig. ”Problemet” jag har är att bindningarna är 5-10mm för små. Själv tittade jag fram och tillbaka på bindningarna men hittade inget sätt att justera dem. Är pivot bindningar fasta och omöjliga att justera? Isåfall får jag väl bara lämna in för omborrning. Det jag undrar helt enkelt är om någon vänlig själ kan berätta för mig om det går att justera bindningen eller inte och hur man isåfall gör? Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Look pivot 18 justerbar?
Tillbaka
Topp