Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Look Pivot stoppers?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohanKristofers" data-source="post: 1044265" data-attributes="member: 16"><p>Jag böjde till mina gamla stoppers. Det gick 50/50. Alltså en pinne gick av på varje stopper. Tänkte att det skulle gå enklare att böja dem om man värmde upp dem riktigt ordentligt med en gasolbrännare först men det fungerade inte som jag hoppats. Å andra sidan är det inte Så svårt att plocka isär bindningen. Man får pilla lite men det är inget som kommer gå sönder så länge du inte har tummen helt mitt i handen. Kan vara svårt att få ut stoppern dock. Min erfarenhet är att det kan vara lite olika mellan bindningar men det kan ju vara värt ett försök. 800 spänn på garaget är ju en del... </p><p>Annars har Jeppenator en sjujävla god poäng.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohanKristofers, post: 1044265, member: 16"] Jag böjde till mina gamla stoppers. Det gick 50/50. Alltså en pinne gick av på varje stopper. Tänkte att det skulle gå enklare att böja dem om man värmde upp dem riktigt ordentligt med en gasolbrännare först men det fungerade inte som jag hoppats. Å andra sidan är det inte Så svårt att plocka isär bindningen. Man får pilla lite men det är inget som kommer gå sönder så länge du inte har tummen helt mitt i handen. Kan vara svårt att få ut stoppern dock. Min erfarenhet är att det kan vara lite olika mellan bindningar men det kan ju vara värt ett försök. 800 spänn på garaget är ju en del... Annars har Jeppenator en sjujävla god poäng. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Look Pivot stoppers?
Tillbaka
Topp