Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Loppmarknad - intresseundersökning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JWester" data-source="post: 1042317" data-attributes="member: 20139"><p>Tjena Freeride!</p><p></p><p>Under årens lopp kan ni tänka er hur mycket grejer jag har samlat på mig, allt från skidutrustning till vanliga kläder, tonvis av förra säsongers sponsorkläder, resväskor, goggles, solbrillor och annat som växer på hög. Nu är det så att förvaringsutrymme börjar bli en bristvara, då min lägenhet och min mammas garage snart sprängs av prylar. Tänkte därför göra en liten undersökning här på forumet ifall inte en försäsongs-loppmarknad vore något folk vore sugna på?</p><p></p><p>Enklast för mig vore att göra det ute hos min mors garage i Täby, norr om Stockholm, och där har jag också en känsla av att min bror gärna är med och säljer lite grejer. Vad tycker folk här på forumet, när passar er? Tänkte att jag skulle känna av läget här innan man börjar trycka upp affischer eller liknande.</p><p></p><p>Räkna med rejält bra deals på saker! Allt ska bort.</p><p></p><p>Om någon moderator tycker det här är olaglig reklam så går det bra att ta bort tråden, jag hatar att slänga saker så jag vill bara försäkra mig om att det finns ett intresse.</p><p></p><p>Ha det!</p><p></p><p>/Jacob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JWester, post: 1042317, member: 20139"] Tjena Freeride! Under årens lopp kan ni tänka er hur mycket grejer jag har samlat på mig, allt från skidutrustning till vanliga kläder, tonvis av förra säsongers sponsorkläder, resväskor, goggles, solbrillor och annat som växer på hög. Nu är det så att förvaringsutrymme börjar bli en bristvara, då min lägenhet och min mammas garage snart sprängs av prylar. Tänkte därför göra en liten undersökning här på forumet ifall inte en försäsongs-loppmarknad vore något folk vore sugna på? Enklast för mig vore att göra det ute hos min mors garage i Täby, norr om Stockholm, och där har jag också en känsla av att min bror gärna är med och säljer lite grejer. Vad tycker folk här på forumet, när passar er? Tänkte att jag skulle känna av läget här innan man börjar trycka upp affischer eller liknande. Räkna med rejält bra deals på saker! Allt ska bort. Om någon moderator tycker det här är olaglig reklam så går det bra att ta bort tråden, jag hatar att slänga saker så jag vill bara försäkra mig om att det finns ett intresse. Ha det! /Jacob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Loppmarknad - intresseundersökning
Tillbaka
Topp