Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lorch Snowboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 825823" data-attributes="member: 53337"><p>kört deras skidor för 3 år sedan, inte det bästa jag varit med om. Bindningarna drogs ut ur dem flera ggr och tillslut lämnade jag in dem så att jag kunde få veta om de var felproduktion på dem. Det visade sig att kärnan var alldeles för mjuk så att de inte skulle gått att montera en bindning på dem från första början typ.</p><p></p><p>Inget jag kan rekomendera i skidväg.</p><p></p><p>De försökte ju sig på att marknadsföra sig i sverige då, detta var 2008 tror jag. Hade ett gäng åkare på teamet och började väl sprida sitt namn. Dock var de så kass kvallite så de dog ut rätt så fort då.. men kanske är på g tillbaka nu, kan ju vara bättre, vilket man kan hoppas!</p><p></p><p>Snowboardsen har jag ingen aninng om så den kan säkert funka fint!</p><p>/jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 825823, member: 53337"] kört deras skidor för 3 år sedan, inte det bästa jag varit med om. Bindningarna drogs ut ur dem flera ggr och tillslut lämnade jag in dem så att jag kunde få veta om de var felproduktion på dem. Det visade sig att kärnan var alldeles för mjuk så att de inte skulle gått att montera en bindning på dem från första början typ. Inget jag kan rekomendera i skidväg. De försökte ju sig på att marknadsföra sig i sverige då, detta var 2008 tror jag. Hade ett gäng åkare på teamet och började väl sprida sitt namn. Dock var de så kass kvallite så de dog ut rätt så fort då.. men kanske är på g tillbaka nu, kan ju vara bättre, vilket man kan hoppas! Snowboardsen har jag ingen aninng om så den kan säkert funka fint! /jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lorch Snowboard?
Tillbaka
Topp