Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Lördags godis (Fields)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aeriksson" data-source="post: 342919"><p>Tack för kritiken Wilhelm,Bra skrivet. Det stavas reggae <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Låtvalet har varit fett svårt tycker jag. Har "köpt" och "köpt" men hittade inga som var riktigt sköna och ändå gick att redigera till. Vi valde dem (eller mest jag ?) för att dem var lätta att redigera till.</p><p></p><p>Men till nästa film har vi funderat på att inte köra reggae rakt igenom (för allas skull på FR eftersom dem flesta inte diggar reggae) </p><p></p><p>Vad menar du för klipp? menar du t.e.x dem när simon och jag flummar? Eller menar du något åk klipp? Simon & min del var ju bara att visa att vi skiter i allt hoppande och att vi försöker ha roligt i backen till 101,59%</p><p></p><p>Mer kommer ifrån rasta films iaf : D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aeriksson, post: 342919"] Tack för kritiken Wilhelm,Bra skrivet. Det stavas reggae ;) Låtvalet har varit fett svårt tycker jag. Har "köpt" och "köpt" men hittade inga som var riktigt sköna och ändå gick att redigera till. Vi valde dem (eller mest jag ?) för att dem var lätta att redigera till. Men till nästa film har vi funderat på att inte köra reggae rakt igenom (för allas skull på FR eftersom dem flesta inte diggar reggae) Vad menar du för klipp? menar du t.e.x dem när simon och jag flummar? Eller menar du något åk klipp? Simon & min del var ju bara att visa att vi skiter i allt hoppande och att vi försöker ha roligt i backen till 101,59% Mer kommer ifrån rasta films iaf : D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Lördags godis (Fields)
Tillbaka
Topp