Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lös flisa i brädan vad göra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jra_racing" data-source="post: 228321" data-attributes="member: 56286"><p>Jag håller på med min sambos snowboard och ska fixa den inför säsongen. Har vallat den och fixat allt det för det kan jag sedan jag åkte längdskidor... Men nu till problemet, det sitter en lös flisa i fronten på brädan som att det har blivit ett hack och sedan har flisan lossnat. Den sitter lite fast i ena kanten och är ca 8-10mm lång och 2 mm tjock enligt ögonmått. Och det är på ovansidan som sagt och har alltså inten funtionell betydelse men man behöver kanske klippa loss den så den inte blir större?</p><p>Så vad ska jag göra?</p><p>Klippa loss den?</p><p>Ska man kanske fylla i med spackel eller glasfiber?</p><p>Hoppas någon kan hjälpa mig.</p><p></p><p>Kan tyvärr inte slänga upp några bilder då jag befinner mig hos mina päron och inte har tillgång till någon kamera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jra_racing, post: 228321, member: 56286"] Jag håller på med min sambos snowboard och ska fixa den inför säsongen. Har vallat den och fixat allt det för det kan jag sedan jag åkte längdskidor... Men nu till problemet, det sitter en lös flisa i fronten på brädan som att det har blivit ett hack och sedan har flisan lossnat. Den sitter lite fast i ena kanten och är ca 8-10mm lång och 2 mm tjock enligt ögonmått. Och det är på ovansidan som sagt och har alltså inten funtionell betydelse men man behöver kanske klippa loss den så den inte blir större? Så vad ska jag göra? Klippa loss den? Ska man kanske fylla i med spackel eller glasfiber? Hoppas någon kan hjälpa mig. Kan tyvärr inte slänga upp några bilder då jag befinner mig hos mina päron och inte har tillgång till någon kamera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lös flisa i brädan vad göra?
Tillbaka
Topp